اجاره اسپیس

اجاره اسپیس فرم: اسپیس گستران با خدماتی گسترده در زمینه اجاره اسپیس فریم ارزان با  تنوع در ابعاد اقدام به اجاره اسپیس نموده است. اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی دارای مزایایی نسبت به خرید سازه برای مشتریان می‌باشد. اجاره اسپیس فریم در تهران در کمترین زمان قابل اجرا می‌باشد. همچنین اجاره اسپیس فریم در کرج میتواند با همان سرعتی که در تهران انجام میگردد قابلیت نصب دارد.

اسپیس گستران با اجاره استیج ، اجاره قاب بنر ، اجاره انواع سوله دو شیب و اجاره انواع سوله تک شیب،توانسته سهمی از بازار اسپیس فرم کشور را به خود اختصاص دهد.

همچنین اجاره اسپیس فریم تونلی به منظور ساخت سوله های بدون ستون و قاب بنر و غرفه فضای باز و داخل سالن ، سن و استیج از دیگر خدمات گروه صنعتی اسپیس گستران می باشد.

اجاره اسپیس فریم در نمایشگاه ها

فهرست مطالب

تعریف اسپیس فریم و اجاره اسپیس فریم:

قبل از اینکه در مورد اجاره اسپیس فریم و مزیت های اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی صحبت به عمل آوریم ابتدا به تعریفی چند از اسپیس فریم می پردازیم. و شما عزیزان را با اسپیس فرم و کاربرد های آن در زندگی روزه مره آشنا میگردانیم. از نظر لغوی اسپیس فریم به معنی یک سازه ی نمایشگاهی و فضایی می باشد. اسپیس فریم در واقع ابزاری است که می توان با آن به ساخت انواع اتاقک ها با ابعاد مختلف و یا حتی اشکال هندسی مختلف پرداخت.

نحوه ی اجاره اسپیس فریم

قبل از استفاده از اسپیس فریم باید طرح آن در ذهن افراد متخصص مانند مهندسین نمایان شود. بعد از آن این افراد موظف هستند که برای ساخت این طرح خلاقیت ذهنی خود را به کار گیرند. تا سازه ی ساخته شده به دست آن ها در عین سبک بودن و استفاده کم از این ابزار، بیش ترین مقاومت داشته باشد. اساس کار با اسپیس فریم به دین صورت است که یک سری قفل و بست اسپیس وجود دارد. شما می توانید اسپیس فریم ها را به شکل دلخواه خود کنار هم گذاشته و با این بست و قفل ها آن ها را به هم محکم ببندید. این بست و قفل ها معمولا به صورت پروانه ای هستند. بست پروانه ای دست شما را برای ایجاد طرح های متنوع تر باز میگذارد.

اجاره اسپیس
اجاره اسپیس

امروزه افراد زیادی به خرید، فروش و اجاره اسپیس فریم ها می پردازند. چرا که نقش آن ها در چند سال اخیر در زندگی روز مره ی ما پر رنگ تر شده است. در گذشته که از اسپیس فریم ها زیاد استفاده نمی شد در ساخت بسیاری از سازه ها مردم به مشکل می خوردند. اما امروزه خرید و یا اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی کمک به سزایی به افراد می نماید، و کار را برای آن ها بسیار راحت تر می سازد. هم چنین ساخت سازه با اسپیس فریم بسیار تمیز و مقاوم تر نسبت به سایر ابزار ها است.

اجاره اسپیس فریم

کاربرد خرید و اجاره اسپیس فریم در نمایشگاه ها:

وقتی نام اسپیس فریم و یا سازه‌ی نمایشگاهی به میان می آید  شاید ذهن شما به جا های دور رفته از کاربرد اسپیس فریم در زندگی خود غافل شوید. البته شما اشتباه نمی کنید. بلی، از اسپیس فریم تا کنون معمولا در ساخت سن و استیج و غرفه بیشتر به کار رفته است.

استفاده از اسپیس فرم فقط مختص این موارد نیست که در ادامه علاوه بر ذکر موارد بالا به موارد جدید و دم دستی هم خواهیم پرداخت. البته شایان به ذکر است که بیشترین استفاده از اجاره اسپیس فرم در ساخت غرفه‌ها برای نمایشگاه‌های فصلی و کوچه بازاری است. اگر شما تا کنون به این مکان ها رفته باشید خواهید دید که در ساخت غرفه ها از اسپیس فریم استفاده نموده اند.

اجاره غرفه

اجاره اسپیس فرم کار را برای صاحبان این غرفه ها راحت نموده است چرا که در گذشته که از اسپیس فرم استفاده نمی شد.اغلب اجناس این افراد در معرض باد و باران قرار می گرفت و گاها خسارات زیادی به بار می آورد. اما غرفه های ساخته شده از اسپیس فریم مانع از این حوادث می شود. ولی مسئله این جا است که کار این افراد به صورت فصلی می باشد و در بیشتر روز های سال به این اسپیس فریم ها احتیاجی ندارند.  از طرفی دیگر در روز هایی که به آن احتیاج ندارند این اسپیس فریم ها کجا می گذارند؟

جواب این سوال اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی می باشد. این افراد در روز های کاری خود به جای خرید اسپیس فریم به اجاره اسپیس نمایشگاهی می‌پردازند. به همین جهت به راحتی با اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی می توانند در برخی از روز های سال این اسپیس فریم ها را داشته و در سایر روز هایی که  به آن احتیاجی ندارند آن ها را تحویل دهند و نگران جا گیر کردن آن ها در مکانی مناسب نباشند.

اجاره اسپیس نمایشگاهی
اجاره اسپیس

کاربرد خرید و اجاره اسپیس فریم در زندگی روز مره:

استفاده و اجاره اسپیس فریم فقط محدود به نمایشگاه ها نیست. بلکه ما در زندگی روز مره ی خود شاهد استفاده ی مکرر از این ابزار کاربردی هستیم. در خیابان ها برای نگه داشتن بنر های بزرگ از اسپیس فریم استفاده می کنند، پس می توان گفت که خرید و اجاره اسپیس فریم کاربرد های تبلیغاتی نیز دارند. به هر حال مسلم است که تبلیغ به وسیله ی بنر در محل پر رفت و آمد که افراد به طور نا خود آگاه توجه شان به آن جلب می شود، بسیار مفید است.

هر چند که امروزه دیگر تلویزیون های شهری جای بنر ها را گرفته اند. اما تبلیغ به وسیله ی بنر قیمتی مناسب تر از تبلیغ به وسیله ی تلویزیون شهری دارد. این بنر ها را در سر بزرگراه‌ها، چهار راه‌ها و خیابان‌ها می‌گذارند. برای نگهداشتن آن از اسپیس فریم استفاده می کنند. این اسپیس فریم موجب محافظت از بنر در برابر باران و باد و غیره می شود. شهرداری معمولا کار خرید و یا اجاره اسپیس فریم را انجام می دهد. از این طریق بنر ها را به آن متصل می نماید و در ازای آن مبلغی را دریافت می نماید.

نصب چادر

در گذشته مردمان عشایر برای ساخت چادر از چوب و سنگ و پارچه استفاده می کردند. البته این چادر ها ارتفاع زیاد و شکل منظمی نداشت، لذا زندگی کردن در این چادرها دشوار بود، دشوار تر از زندگی در این چادر ها نصب آن ها و ترس از ریزش آن بود. اما امروزه بیشتر این افراد به خرید و اجاره اسپیس روی آورده اند. و کار را برای خود راحت تر ساخته اند. ضمن این که استفاده از اسپیس فریم در ساخت چادر های عشایر موجب ساختن چادر هایی مقاوم و بزرگ و با ارتفاع زیاد شد. از این رو به تازگی و در سال های اخیر مردمان عشایر نیز به خرید و اجاره اسپیس فریم‌ها پرداخته اند.

کاربرد خرید و اجاره اسپیس فریم در منزل:

همیشه در ذهن ما تصور بر این بوده است که از اسپیس فریم فقط در ساخت غرفه ها و یا استیج ها استفاده میشود. اما اگر خوب به اطراف نگاه کنیم شاهد خرید و اجاره اسپیس فریم در تولید اکثر مواد مصرفی خود حتی در منزل نیز می شویم. امروزه در بسیاری از خانه ها که گل و گیاه پرورش می دهند و این گل و گیاه ها آپارتمانی نبوده و نیاز به نور مستقیم خورشید دارند.

بنابراین آنها به خرید و اجاره اسپیس فرم پرداخته اند. نحوه ی استفاده از اسپیس فریم به وسیله ی آن ها به این صورت است که گل و گیاهان آن ها در فصل سرما نمی توانند بیرون از خانه باشند. چرا که دچار سرما زدگی می شوند. از طرف دیگر هم اگر این گل و گیاه را در خانه و یا آپارتمان قرار دهیم، به زودی پژمرده شده و از بین خواهند رفت.

اجاره اسپیس فرم

پس چاره چیست؟

برای حل این مشکل این افراد روی به خرید و اجاره اسپیس فریم ارزان آورده اند. آن ها از اسپیس فریم در گوشه ی  حیاط خود و یا حتی در بالکن های آپارتمان خود در ساخت اتاقکی کوچک استفاده می نمایند. این اتاقک را با ورقه های شفاف پلاستیکی می پوشانند. با این کار فضایی تقریبا گرم و در معرض نور مستقیم خورشید تهیه می نمایند. از دیگر کاربرد های خرید و اجاره اسپیس فریم، گل خانه ها هستند.

به این صورت که معمولا در فصل های سرد، در برخی از شهر ها دیگر سبزیجات رشد نمی کنند. و مانند فصل های گرم سال، کشاورزان نمی توانند که به کشت مشغول باشند. به همین جهت افرادی با استفاده از گل خانه به تولید سبزیجاتی مثل خیار،گوجه، کدو سبز و غیره می پردازند. صاحبان این گل خانه ها نیز برای ساخت گل خانه های خود از خرید و اجاره اسپیس فرم استفاده می کنند. شما با مصرف این سبزیجات در فصل سرما به طور غیر مستقیم از اسپیس فریم در منزل خود استفاده نموده اید.

اجاره اسپیس فریم تبلیغ محیطی در نمایشگاهی

مزیت اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید اسپیس فریم:

همان‌طور که در بالا ذکر شد شما شاهد استفاده‌ی بی شمار از اسپیس فریم در اطراف خود هستید. ولی شاید تا به حال به این ابزار توجه نکرده باشید و تاثیر آن را در زندگی روز مره‌ی خود نا دیده گرفته باشید. حال که شما را متوجه استفاده‌ی زیاد این ابزار در زندگی روز مره‌ی خود نمودیم. بهتر از به روش‌های تهیه‌ی این ابزار بپردازیم. امروزه شرکت‌های زیادی به فروش و اجاره اسپیس فرم مشغول هستند. اما این که یک شرکت بتواند امتیازهای زیادی را در اختیار مشتریان قرار دهد کم دیده می‌شود. ما امروز می‌خواهیم به شما یک شرکت معتبر به نام اسپیس گستران معرفی نماییم که در زمینه‌ی فروش و اجاره اسپیس فریم ارزان فعالیت دارد.

کیفیت مواد اولیه

این شرکت در ساخت اسپیس فریم‌های خود از بهترین مواد اولیه ستفاده می نماید. به همین جهت است که اسپیس‌فریم‌های این شرکت از کیفیت بالایی بر خوردار است. مقاومت زیاد اسپیس فریم‌های این شرکت باعث شده است که این شرکت در راستای اجاره‌ اسپیس فرم نیز فعالیت داشته باشد. چرا که با استفاده ی دفعات زیادی از اسپیس فرم های این شرکت، هیچ آسیبی به این ابزار وارد نیامده. و هم چنان می شود از آن ها استفاده نمود. اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج دارای مزیت هایی برای بسیاری از افراد می باشد. در ساخت غرقه ها که معمولا کاری فصلی می باشد افراد در زمان های خاصی به اسپیس فریم نیاز دارند. به همین جهت اجاره اسپیس ارزان به این افراد، در هزینه کمک به سزایی می نماید.

اجاره اسپیس فریم در تهران

شرکت گستران با قرار گرفتن دفتر این شرکت در شهر تهران آماده ارائه خدمات به شما میباشد.مشتریانی که محل نصب سازه های آنها در شهر تهران میباشد میتوانند با شرکت تماس بگیرند.اجاره اسپیس فریم در شرق تهران توسط شرکت گستران در کمترین زمان قابل نصب میباشد.

اجاره اسپیس فریم در کرج

با توجه به قرار گرفتن کارخانه این شرکت در کرج خدمات نصب در این شهر به بهترین نحو انجام میگردد.یکی از مسائلی که رد زمان نصب سازه تاثیر میگذارد بعد مسافت میباشد.

اجاره اسپیس فریم در کرج و تهران

قیمت اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت اجاره اسپیس فریم به عوامل مختلفی وابسطه است.شما برای اجاره اسپیس ارزان باید یکسری از مسائل را در نظر داشته باشید.شما برای اینکه بتوانید با قیمت ارزان پروژه خود را انجام دهید باید نکاتی را در نظر بگیرید.

اجاره اسپیس فریم ارزان

حال میخواهیم به این مطلب بپردازیم که چگونه میتوانین به اجاره اسپیس فریم ارزان دست پیدا نمایید. برای این مسئله با توجه به چهار عامل فوق می‌توانید هزینه خود را مدیریت نمایید. شما برای پروژه خود باید طرحی را در نظر بگیرید که نصب آن آسان باشد. نصب آسان تاثیر بسزایی در هزینه کلی شما دارد چراکه نصب آسان زمان کمی را از نصابها می‌گیرد. هرجه مدت زمان نصب کمتر باشد هرینه نهایی نیز کمتر می‌گردد.

یکی دیگه از عواملی که در این هزینه موثر می‌باشد مقدار سازه مصرفی در پروژه می‌باشد.هر قدر سازه مصرفی کمتر باشد به تبع آن قیمت کلی نیز پایین می آید. گزینه بعدی که نقش مهمی در قیمت ایفا می‌نماید مدت زمانی می‌باشد که شما به این سازه نیاز دارید. به طور کلی دوره‌های زمانی اجاره سازه دوره‌های 10 روزه می‌باشد. حال شما باید به این مطلب دقت لازم رو داشته باشید. برای اینکه بتوانید مقدار هزینه‌های خود را مدیریت نمایید میبایست زمان پروژه خود را در نظر بگیرید.

اجاره اسپیس فریم در تهران

نمونه کارها

برای دیدن نمونه عکس از پروژه های انجام شده توسط این شرکت به اینستاگرام گستران مراجعه نمایید.

شبکه های اجتماعی

همچنین میتوانید شرکت ما را در دیگر صفحات اجتماعی دنبال نمایید.

تخفیفات ویژه

از این طریق میتوانید از تخفیفات ویژه ی ما بهره مند گردید.

امروزه افراد برای برپایی همایش ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و ساخت انواع بناها با کارایی های متفاوت به دنبال راه هایی مناسب، ارزان و کارا برای پیشبرد اهداف خود هستند. اسپیس از بین سازه هایی که در گذشته برای ایجاد این بناها استفاده می شد بسیار مقرون به صرفه تر، سبک تر، محکم تر و از نظر کارایی کارا تر است که می­توانید برای مراسمات و همایش ها یا هر کار مهم دیگه­ای به آنها اعتماد کنید. شما می توانید در هر نوع آب و هوایی از این سازه استفاده کنید زیرا این اسپیس ها آب کاری شده اند و این فوق العاده بودن آنها را نشان می­دهد. شکیل بودن این سازه نیز در انتخاب آن بی تاثیر نیست. با انعطاف پذیری این سازه ها می توان طرح های جذابی متناسب با سلیقه و هدف خود ایجاد کنید که چشم هر ببیننده­ای را مجذوب خود خواهد کرد.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اجاره اسپیس در نمایشگاهی
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
Print
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 60 میانگین: 5]
اسکرول به بالا