فروش چادر نمایشگاهی:

چادر نمایشگاهی یکی از ملزومات مهم در برپایی نمایشگاهها می باشد. از آنجا که چادر نمایشگاهی بسیار مورد استفاده است و بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد لذا  جنس آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا باید در برابر نور شدید خورشید، باد، باران، طوفان و تگرگ مقاوم بوده و عمر طولانی داشته باشد. فروش چادر نمایشگاهی با کیفیت که از امکانات محافظت نماید و وزن سبک و مناسبی داشته باشد و بتوان آن را به راحتی برپا و جمع آوری کرد در مراکز فروش معتبر انجام می شود.

فهرست مطالب

اگر شما در سال چندین بار به برپایی نمایشگاه  اقدام می نمایید، مقرون به صرفه است که چادر نمایشگاهی خریداری نمایید زیرا اجاره آن مقرون به صرفه نیست. چادر نمایشگاهی برای برپایی بیمارستانهای صحرایی، احداث کارگاههای موقت، پارکینگ های سقفی موقت، گلخانه و غیره نیز مناسب است و بهتر است که از نوع مرغوب آن انتخاب شود.

فروش سازه چادری:

نصب سازه چادری نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد. شناخت جنس چادر که معمولا از جنس نایلون، پنبه، نمد و پلی استر می باشد با توجه به نوع کاربرد آن بسیار مهم است. پنبه آب را جذب می کند پس چادری از این جنس مناسب مناطق بارانی و فصل های بارانی نمی باشد. چادرهای ضد آب برای فصل های بارانی انتخاب مناسب تری است. سازه چادری دارای ظرفیت های متنوعی است و گنجایش آن به گونه ای است که می تواند تا هزاران نفر را در خود جای دهد. فروش چادر نمایشگاهی به صورت مترمربع می باشد.

فروش سازه چادری در سالهای اخیر بسیار متداول شده است به صورتی که بسیاری از رستوران هایی که نیاز به فضای باز گسترده ای دارند از آن برای پوشش سقفی فضای باز بهره می برند. از سازه چادری به دلیل زیبایی و تنوع به عنوان آلاچیق، سایبان و المان های شهری و معماری بهره می برند. انواع سازه های چادری شامل: سازه مخروطی و سازه زین اسبی می باشد.

قیمت چادر اسپیس فریم:

   چنانچه در شرف برپایی نمایشگاهی با سازه های اسپیس فریم هستید و می خواهید تا سازه را با چادر اسپیس فریم بپوشانید بدون شک نیاز به متخصصی دارید تا در این کار مهارت لازم را داشته باشد. یک نصاب چادر اسپیس فریم به خوبی می داند که در فرآیند برپایی چادر اسپیس فریم با توجه به وزن سازه و مقاومت هر نقطه به چه شکل باید چادر بر روی سازه نصب شود تا استحکام و مقاومت آن تضمین شود. استفاده از چادر نمایشگاهی به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان، نصب سریع، مقاومت خوب و اقتصادی بودن مورد استقبال قرار می گیرد.

قیمت چادر اسپیس فریم با توجه به نوع پارچه ای که برای دوخت چادر استفاده شده و همچنین متراژ آن مورد محاسبه قرار می گیرد.

چادر برزنتی نمایشگاهی:

   چادر برزنتی نمایشگاهی از قدیم بسیار مرسوم بوده است و تا قبل از روی کار آمدن چادر اسپیس و سازه های چادری جدید که این روزها متداول شده است، برای برپایی نمایشگاه، ایجاد سایبان و آلاچیق از چادر برزنتی نمایشگاهی استفاده میشد. البته امروزه هم به دلیل مقاومت بالا، کیفیت مرغوب و ضد آب بودن چادر برزنتی نمایشگاهی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

فروش چادر نمایشگاهی با کیفیت:

   چنانچه جهت برپایی نمایشگاه و سایبان مغازه، پارکینگ، حیاط و تراس منزل به دنبال چادر نمایشگاهی و سازه های چادری مدرن، زیبا و بادوام هستید، می توانید با مراجعه به سایت https://www.spacegostaren.com از نمونه های زیبای آن دیدن نمایید. فروش چادر نمایشگاهی با کیفیت در این سایت با قیمت مناسب همراه با نصاب ارائه می شود.     

اجاره چادر نمایشگاهی

اجاره چادر نمایشگاهی با قیمت مناسب برای برگزاری غرفه های تجاری و یا نمایشگاه های صنایع دستی ضرورت دارد، این چادرها زمان اجاره مشخصی دارند که شما قبل از اجاره باید آن را با صاحب چادر هماهنگ کنید. نمایشگاه ها و غرفه ها باید طراحی زیبایی داشته باشند تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند، یکی از مواردی که در جذب مخاطب تاثیرگذار است، اجاره چادر نمایشگاهی زیبا و با کیفیت است.

چادر نمایشگاهی باید مقاومت خوبی نسبت به شرایط محیطی مختلف داشته باشد، هنگام اجاره چادر نمایشگاهی به ابعاد و اندازه آن توجه ویژه ای داشته باشید. امروزه چادرهای با کیفیت و مناسبی برای غرفه ها و یا نمایشگاه ها طراحی می شود، این چادر ها در برابر نور آفتاب و یا شرایط محیطی مختلف مقاوم هستند و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد.

جنس های مختلفی برای چادر اسپیس فریم در بازار موجود است اما چادر برزنتی و کانتینری کارایی بیشتری دارند و نسبت به سایر جنس های چادر از ویژگی های ممتاز بیشتری برخوردار هستند. برگزاری نمایشگاه در سازه های مختلف امکان پذیر است اما مسلماً چادر نمایشگاهی نسبت به ساختمان های سنتی و یا دیگر سازه ها قیمت مناسب تری دارند، اجاره چادر نسبت به خرید آن در اولویت قرار دارد زیرا اجاره چادر مزایای زیادی را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

اجاره چادر اسپیس فریم

اجاره چادر اسپیس فریم به مشتری این امکان را می دهد تا طی بازه زمانی مشخص از مزیت های چادر اسپیس استفاده کند، همه افراد با هر بودجه ای که مد نظر دارند، می توانند چادر اسپیس فریم مناسب برای غرفه و یا نمایشگاه خود تهیه کنند، اجاره و یا خرید چادر نمایشگاهی برای برپایی غرفه ضرورت دارد بخصوص در مناطقی که شرایط آب و هوایی مساعد نیست و هر لحظه احتمال بارندگی و یا مشکلات دیگر طبیعی وجود دارد.

مشتری با تهیه چادر اسپیس می تواند محیطی جذاب با شرایط ویژه و مناسب برای مردم فراهم کند تا از این طریق بتواند محصولات و خدمات خود را در غرفه در اختیار مخاطبان قرار دهد و نظر آنها را جلب کند. مسلماً خرید چادر اسپیس فریم برای یک بازه زمانی کوتاه چندان به صرفه نیست بنابراین بیشتر افراد ترجیح می دهند از شرایط اجاره چادر نمایشگاهی مطلع شوند و با صرف هزینه کمتر این چادرهای با کیفیت را برای مدت مشخصی در اختیار داشته باشند.

اجاره چادر نسبت به خرید آن مزایای بیشتری دارد، شما با اجاره دیگر نیازی به فراهم کردن محیطی برای نگهداری دائم آن ندارید، علاوه بر این هر ساله طرح های جدید و زیبایی وارد بازار می شود بنابراین صاحبان غرفه می توانند با اجاره چادر های نمایشگاهی جذاب و جدید بهترین مکان را برای برگزاری غرفه های خود فراهم کنند.

قیمت اجاره چادر برزنتی به مراتب بسیار پایین تر از خرید آن است به همین خاطر همه افراد با هر بودجه ای که مد نظر دارند می توانند جهت اجاره آن اقدام کنند.

قیمت اجاره چادر نمایشگاهی

نوع چادر، ابعاد و اندازه ای که دارد در تعیین قیمت اجاره چادر نمایشگاهی تاثیر گذار است، انواع چادر های نمایشگاهی مختلف از نظر کیفیت و شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند، مشتری با توجه به نوع  نمایشگاهی که می خواهد برگزار کند می تواند بهترین چادر را از میان مدل های مختلف انتخاب کند.

در کل هزینه مربوط به اجاره چادر نمایشگاهی بسیار به صرفه و مناسب است و همه افراد می توانند از پس مخارج اجاره این چادر بر بیایند، طول زمان اجاره چادر نمایشگاهی نیز تعیین کننده قیمت آن خواهد بود، معمولاً مدت زمان اجاره از قبل توسط صاحب چادر مشخص می شود، گاه در صورت افزایش زمان نمایشگاه می توانید تعداد روزهای اجاره را تمدید کنید.

چادر برزنتی یکی از با کیفیت ترین چادر های نمایشگاهی است، این چادر در برابر آتش و آب مقاوم است، چادر برزنتی به دلیل انعطاف بالایی که دارد به خوبی فرم پذیر است. ضخامت چادرهای برزنتی ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد بر همین اساس قیمت خرید آن نیز رقم ثابتی نیست و به مشخصات چادر بستگی دارد.

چادر کانتینری نیز بسیار پرطرفدار است، این چادر معمولاً طراحی بسیار مطلوبی دارد، وزن این چادر بسیار کم و سبک است به همین خاطر جابه‌جایی و انتقال آن آسان خواهد بود. الیاف این چادر ها می تواند مصنوعی و یا طبیعی باشد، این پارچه در برابر آب نفوذ ناپذیر است. مشتری هنگام اجاره چادر  برزنت کانتینری باید به قیمت خرید نیز توجه کند، متر و اندازه این چادر از عوامل مهم تعیین کننده قیمت آن است.

اجاره چادر نمایشگاهی در تهران و کرج

اجاره چادر اسپیس فریم در شهرهای بزرگ تهران و کرج طرفداران بیشتری دارد، افرادی که به زمان برپایی غرفه های نمایشگاهی نزدیک می شوند باید در ابتدا به فکر اجاره چادر نمایشگاهی باشند، چادرهای نمایشگاهی موجود در تهران و کرج تنوع بسیار بالایی دارند به همین خاطر می توانید چادر اسپیس فریم را با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که در ذهن دارید، اجاره کنید.

دو نوع چادر برزنتی و کانتینری از بین انواع مدل های چادر ارزش بالاتری دارند، نصب و استفاده از این چادر ها به زمان زیادی احتیاج ندارند، طراحی و ساختار ویژه این چادر ها به مشتری این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانند ایده آل ترین غرفه های نمایشگاهی را برپا کنند. چادر نمایشگاهی یک سازه موقت و کاربردی است، این سازه در برابر خوردگی و شرایط نامطلوب آب و هوایی مقاوم است و به شما کمک می کند تا نمایشگاه مورد نظر خود را در بهترین شرایط برگزار کنید.

انتخاب و اجاره چادر به شکل اینترنتی نیز امکان پذیر است، هر کجا که باشید می توانید برای اجاره چادر نمایشگاهی در تهران و کرج اقدام کنید. مشتری در طول زمان اجاره باید نسبت به نگهداری و مراقبت از چادر کوشا باشد و چادر نمایشگاهی را به همان شکلی که روز اول اجاره کرده باید تحویل دهد و در صورت آسیب رساندن به چادر باید خسارت پرداخت کند.

گاه برخی از افراد به هنگام اجاره چادر در مورد انتخاب نوع چادر دچار تردید می شوند و نمی دانند کدام جنس چادر برای اجاره مناسب تر است، معمولاً چادرهای برزنتی و کانتینری به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارند برای خرید بسیار مناسب هستند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 5]
اسکرول به بالا