بست اسپیس فریم

فروش بست اسپیس به صورت تکی و عمده با کیفیت درجه با قیمت مناسب قابل ارائه در گروه خدمات نمایشگاهی اسپیس گستران. بست اسپیس فریم آبکاری شده مناسب برای اتصال اسپیس. به عنوان یکی از اصلی‌ترین تامین کنندگان بست اسپیس در بازار، ما در گروه خدمات نمایشگاهی اسپیس گستران بست اسپیس‌های با کیفیت درجه را با قیمت مناسب به شما عرضه می‌کنیم. این بست اسپیس‌ها فریم آبکاری شده‌اند و به طور اخص برای اتصال قطعات اسپیس مناسب هستند.
با توجه به تجربه و تخصص ما در این زمینه، ما تلاش می‌کنیم تا بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهیم. بست اسپیس‌های ما با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند و تمامی قوانین و استانداردهای ایمنی را رعایت می‌کنند.
ما در انواع و اقسام بست اسپیس موجود در بازار تخصص داریم و می‌توانیم محصولی را براساس نیازها و خواسته‌های شما ارائه دهیم. از بست اسپیس‌های تکی تا بست اسپیس‌های عمده، از سایزهای کوچک تا بزرگ، همه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
به علاوه، ما قادر به تأمین بست اسپیس‌های مخصوص برندهای مشهور و معتبر نیز هستیم. اگر شما یک بست اسپیس خاص برای برند خود نیاز دارید، ما می‌توانیم آن را برای شما تهیه کنیم.
هدف ما ارائه محصولی با کیفیت و قابل اعتماد است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. با خرید بست اسپیس از ما، می‌توانید از کیفیت بالا و عمر طولانی این محصولات لذت ببرید و اطمینان داشته باشید که در هر نوع استفاده‌ای، به خوبی عمل خواهند کرد.
بنابراین، اگر شما به دنبال بست اسپیسی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

مرکز بست اسپیس فریم
مرکز بست اسپیس فریم

فهرست مطالب

لیست قیمت بست اسپیس فریم 1402

اتصال بسته پروانه ای

( بست اسپیس فریم)
30.500
  • با پیچ و مهره

اتصال بسته پروانه ای

( بست اسپیس فریم)
22.000
  • بدون پیچ و مهره

اتصال بسته پروانه ای

( بست اسپیس فریم)
8.500
  • پیچ و مهره
بست اسپیس فریم

معرفی بست اسپیس فریم

در این بخش از مقاله سعی داریم به طور اختصاصی اطلاعات کافی در مورد بست اسپیس فریم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر با ساخت و طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی در ارتباط هستید بدون تردید می دانید که استفاده از انواع مختلف از اسپیس فریم ها می تواند مطلوب ترین گزینه برای شما در ساخت و طراحی غرفه های نمایشگاهی در نظر گرفته شود. اسپیس فریم ها برای این که بتوانند به طور مطلوب به هم وصل شوند باید از بست اسپیس فریم استفاده گردد در غیر صورت استفاده از آنها ممکن نخواهد بود.

شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین انواع بست اسپیس فریم را از ما خریداری کنید همین اکنون با شماره های موجود بر روی صفحه ی اصلی وب سایتمانwww.spacegostaran.com با ما در ارتباط باشید همکاران بخش فروش اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهند داد. بست اسپیس فریم با داشتن کارایی بالا می تواند اسپیس فریم ها را به هم وصل کند و به کمک آنها بتوانیم انواع غرفه های نمایشگاهی را تاسیس کنیم اگر چه از بست اسپیس فریم می توان به عنوان یک وسیله ی جانبی یاد شود ولی بدون وجود آنها استفاده از انواع مختلف از اسپیس فریم ها ممکن گردیده است.

بست اسپیس

انواع بست اسپیس فریم

انواع مختلف از بست اسپیس فریم را به همراه مهر و پیچ به فروش می رسد از جمله مهمترین انواع بست اسپیس فریم که به طور عمده نیز خریداری می شود می توان  بست پروانه ای  را نام برد. این نوع از بست ها دارای مزیت های فوق العاده ای هستند که استفاده ی آنها را آسان گردانده است. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که زمانی که اسپیس فریم را اجاره می کند دیگر نیازی به خرید بست اسپیس فریم نیستید زیرا این محصولات نیز به عنوان اجزای تشکیل دهنده ی اسپیس فریم ها در اختیار شما قرار می گیرد. امروزه انواع بست اسپیس فریم را با در نظر گرفتن ضخامت های مختلف و البته مقاومت متفاوت تهیه می کنند هرچه مقاومت بیشتر داشته باشند به مراتب توانایی بالایی نیز خواهند داشت.

 از این رو می توانید با اطمینان بیشتر از آنها استفاده کنید .اگر در خرید این نوع محصولات نیازمند مشاوره ی ویژه ای هستید میتوانید با شماره های موجود با ما قبل از نهایی کردن اقدامات خرید در ارتباط باشید تا راهنماییهای لازم را دریافت کنید. آنچه که توصیه می شود با در نظر گرفتن ضخامت غرفه ی نمایشگاهی و البته دکوراسیون موجود در آن می توانید مناسب ترین نوع بست را در اولویت خود قرار دهید. در ادامه سعی داریم به برخی از نکات بیشتر در مورد قیمت این نوع از محصولات و البته گزینه ی خرید اشاره کنیم.

فروش بست اسپیس فریم

محصولا بست اسپیس فریم تولید تولیدی های مختلفی در سطح جهان تولید و  بازار خرید به دست مشتریان می رسد در کشورمان نیز تولیدی های مختلفی این نوع محصولات را با در نظر گرفتن استانداردهای مختلف  تهیه می کنند از سوی دیگر لازم به ذکر است که خرید از هر تولید کننده و یا فروشنده ی واسطه گزینه ی مطلوب نیست. زیرا در سال های اخیر با توجه به رونق یافتن طراحی و ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی برخی از سودجویان در صدد هستند که محصولات تقلبی و غیر اصل خود را حتی به قیمت های بیشتر به دست مشتری رساند.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی
نصب بست اسپیس
نصب بست اسپیس

به همین دلیل اگر به دنبال کیفیت مناسب هستید حتما در این زمینه ارزیابی مطلوبی را داشته باشید و واسطه هاییی که شناخت کافی از انها ندارید را از گزینه ی خرید خود حذف کنید. کیفیت محصول موجود نقش بسیار مهمی در طول عمر آن و البته مقاومت اسپیس فریم ها خواهد داشت در صورتی که بست اسپیس فریم تهیه  شده مقاومت مطلوب را نداشته باشد می تواند در مرحله ی بعدی به زیان های جبران ناپذیری منجر گردد. در همین راستا برای جلب رضایت مشتریان گروه فنی  فعال ما در این زمینه سعی دارند با بررسی های بیشتر مناسب ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند کیفیت عالی و مقاوم مطلوب را با ما تجربه کنید. رضایت شما اعتبار ما است.

ناگفته نماند فروش اسپیس فریم در سال های اخیر نیز همانند اسپیس فریم و سایر اجزای ساخت غرفه های نمایشگاهی رونق مطلوبی را به دست آورده است.

بست اسپیس فرم

خرید بست اسپیس فریم

برای خرید بست اسپیس فریم گزینه ی خرید ان لاین را برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان فعال کرده ایم در این راستا می توانید به راحتی بدون هیچ گونه درگیری در هر نقطه از جهان که باشید اقدامات خرید خود را نهایی کنید. در صورت نیاز به مشاوره در مورد خرید این نوع از محصولات با ما در ارتباط باشید. کیفیت  محصول را برای خرید این محصولات در اولویت خود قرار دهید زیرا قیمت آنها به مراتب مقرون به صرفه هستند و کیفیت مناسب به مقاومت و البته طول عمر بیشتر منجر می گردد. کاربرد این محصولات البته به استفاده در اتصال اسپیس فریم ها محدود نمی گردد.

از دیگر کاربرد های بست اسپیس فریم :

هر کدام از موارد یاد شده از جمله کاربردهیا این محصولات می باشد برای اینکه کیفیت و کارایی هر کدام از موارد یاد شده مطلوب باشد در این صورت باید از بست اسپیس با کیفیت استفاده گردد. مشخصات هر کدام از انواع بسته هی موجود را به همراه اطلاعتی در مورد قیمت آنها را در اولین صفحه ی وب سایت مان می توانید مشاهده کنید.

بست اسپیس نمایشگاهی
پیچ و مهره اسپیس فریم اتصالات اسپیس

قیمت بست اسپیس فریم

قیمت بست اسپیس فریم با در نظر گرفتن نوع و البته مقاومت و همچنین ضخامت هر کدام متغیر است اطلاعات کامل در مورد قیمت این محصولات را می توانید در صفحه ی اصلی وب سایتمان یا با استفاده از شماره ای موجود دریافت کنید. این محصولات قیمت مقرون به صرفه و البته کارایی بالایی دارند. اتصالات استاندارد که برای نصب این محصولات به کار میرود از به وجود آمدن هرگونه زیان و خسارت جانی و مالی جلوگیری می کند اگر در زمینه نصب و استفاده از این نوع از اتصالات تجربه ی کافی ندارید حتما کاررا به افراد با تجربه در این زمینه بسپارید. بیشتر مشکلاتی که بعد از نصب انواع اتصالات اسپیس فریم ها به وجود می آید در اثر درنظر نگرفتن همین موضوع می باشد. در خرید انواع بست اسپیس فریم می توانید از خدمات نصب آنها نیز بهره مند شوید، قیمت بست اسپیس مورخ آبان ماه 1402 هر یک بست با پیچ و مهره به مبلغ 30.500 هزار تومان می باشد.

اتصالات اسپیس فریم

بست اتصال اسپیس فریم که برای اتصال اسپیس فریم به کار می رود سبب استحکام این محصولات و البته امکان استفاده از آنها را در اختیار ما قرار داده است. این نوع از اتصالات در ضخامت های مختلف تهیه  می شوند و البته به همراه پیچ و مهره به فروش می رسد. می توانید با در اولویت قرار دادن نوع اسپیس فریم های خریداری شده محصولات بست اسپیس فریم را سفارش دهید. معمولا فروشندگان انواع مختلف اسپیس فریم این نوع از محصولات جانبی هنگام خرید به مشتریان پیشنهاد می دهند. معمولا ورق های 3 میل بست های تولید شده کارایی مطلوبی در اتصال انواع مختلف از اسپیس فریم ها را دارد البته همانطور که قبلا نیز تاکید شد با در نظر گرفتن نوع اسپیس فریم می توانید مناسب ترین ضخامت را سفارش دهید. حتما برای اتصال اسپیس فریم ها با استفاده از این نوع بست ها نیز از آچار اسپیس استفاده کنید.

بست اسپیس فریم نمایشگاه

بست اسپیس نمایشگاه از جمله مهمترین محصولات فرعی برای اتصال انواع مختلف از اسپیس فریم ها می باشد. غرفه سازی نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در تبلیغات انواع مختلف از محصولات و البته خدمات می باشد به همین دلیل طراحی انواع مختلف از غرفه های نمایشگاهی می تواند گزینه ی مطلوبی در کسب و کار شما نیز در نظر گرفته شود. برای ساخت غرفه های نمایشگاهی باید از اجزای مختلفی استفاده شود هر کدام از این اجزا می تواند کارایی و البته کیفیت غرفه ی نمایشگاهی را را افزایش دهد به عنوان مثال استفاده از اسپیس فریم ها در غرفه های نمایشگاهی سبب شده بتوانیم به دکوراسیون های مختلفی دسترس داشته باشیم همین امر به ما اجازه می دهد تا غرفه نمایشگاهی طراحی شده شیک و باشکوه باشد همین امر در جذب مشتریان می تواند گزینه‌ی مناسبی در نظر گرفته شود.  اگر به طور وسیع در این زمینه فعالیت دارید با استفاده از محصولات با کیفیت می توانید به راحتی غرفه های نمایشگاهی مطلوبی را تهیه کنید. بست اسپیس فریم نمایشگاه با اتصال انواع مختلف از اسپیس فریم ها و قرار دادن آنها در کنار هم سبب شده اند که بتانیم دکوراسیون های مناسبی در غرفه های نمایشگاهی به دست آوریم. انواع مختلف از این محصولات بر روی صفحه ی اصلی وب سایتمان به همراه مشخصات لازم قابل مشاهده است

بست اسپیس فریم بدون پیچ و مهره

بست اسپیس نمایشگاهی :

وظیفه ی اصلی بست (یا گیره ) در ساخت سازه توسط اسپیس ها، ایجاد اتصال مابین اسپیس هاست. وصل کردن اسپیس ها به بست ها و به اسپیس بعدی با آچار های آلن 6 که آچار مخصوص اسپیس است صورت می پذیرد و برای انجام این کار باید حتما از متخصص کمک گرفت؛ زیرا کوتاهی و نابلدی در هنگام اتصالات و استفاده از بست ها ممکن است خطرات جدی به همراه داشته باشد.

آچار آلن ( آچار اسپیس فریم) قیمت مورخ  آبان1402 به 480.000 هزار تومان می باشد.

فروش اتصالات اسپیس

فروش اتصالات اسپیس یا همان بست اسپیس فریم همراه با پیچ و مهره صورت می پذیرد. یکی از بهترین گزینه ها خرید آن به صورت آنلاین است. با بررسی و مقایسه قیمت بست اسپیس و مشخصات آن ها در وب سایت های مختلف که در این زمینه فعالیت دارند می توان بهترین را انتخاب نمود. مجموعه اسپیس گستران یکی از شرکت های فعال در زمینه سازه های اسپیس فریم است که با ارائه بهترین خدمات با قیمت های رقابتی سعی بر جلب رضایت مشتریان خود دارد. خریداران می توانند از این مجموعه بست و اتصالات اسپیس را به صورت خرد و عمده با قیمت های مناسب تهیه نمایند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 97 میانگین: 5]
اسکرول به بالا